Πέμπτη, 19 Ιουνίου 2025
Ροή ενημέρωσης:

Διεύθυνση Εγγείων Βελτιώσεων

Αρμοδιότητες

Οι αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Εγγείων Βελτιώσεων, ανάγονται ιδίως στην οργάνωση, το συντονισμό και την παρακολούθηση της λειτουργίας των τμημάτων που υπάγονται σε αυτή, την παροχή κατευθυντήριων γραμμών για την ορθή εκτέλεση των αρμοδιοτήτων στις Περιφερειακές Ενότητες.

Διάρθρωση και αρμοδιότητες Tμημάτων

Τη Διεύθυνση Εγγείων Βελτιώσεων απαρτίζουν οι εξής οργανικές μονάδες:

Το Τμήμα Εγγείων Βελτιώσεων Περιφερειακής Ενότητας Αιτωλοακαρνανίας είναι αρμόδιο ιδίως για:

  1. την εφαρμογή των οδηγιών για τη μελέτη του βαθμού εκμηχάνισης κατά κλάδο αγροτικής παραγωγής, το χαρακτηρισμό και το κόστος εργασίας των μηχανημάτων, της εκλογής των κατάλληλων μηχανημάτων, σύμφωνα με το είδος και το μέγεθος των εκμεταλλεύσεων, των ενεργειακών αναγκών των αγροτικών μηχανημάτων, καθώς και τη χρήση εναλλακτικών και ανανεώσιμων πηγών ενέργειας,
  2. την απογραφή, τον τεχνικό έλεγχο, τη χορήγηση αδειών και πινακίδων κυκλοφορίας, την έκδοση δελτίων ταξινόμησης, τον έλεγχο και θεώρηση κυκλοφορούντων γεωργικών μηχανημάτων και τον έλεγχο καταλληλότητας συνεργείων επισκευής γεωργικών μηχανημάτων, τις διάγραφες γεωργικών μηχανήματων,

  3. τη διεξαγωγή εξετάσεων για χορήγηση αδειών οδήγησης και πτυχίων χειριστών γεωργικών μηχανημάτων,

  4. την εξέταση θεμάτων αγροτικού εξηλεκτρισμού για ηλεκτροδότηση αντλητικών συγκροτημάτων, κτηνοτροφικών και θερμοκηπιακών εκμεταλλεύσεων και τη σύνταξη προγραμμάτων έργων αγροτικού εξηλεκτρισμού,

  5. το σχεδιασμό και την εκτέλεση προγραμμάτων δειγματοληψιών και επιτόπιων μετρήσεων σε υδροληψίες για τον έλεγχο της ποιότητας και της ποσότητας υπόγειων και επιφανειακών υδάτων προς άρδευση,

  6. τη μέριμνα για την ορθή, εύρυθμη και βιώσιμη λειτουργία των Οργανισμών Εγγείων Βελτιώσεων (ΓΟΕΒ,ΤΟΕB), σύμφωνα με το ν.δ. 3881/1958 (Α΄ 181) και τις κανονιστικές πράξεις που έχουν εκδοθεί κατ’ εξουσιοδότηση αυτού,

  7. την εποπτεία, ήτοι το διοικητικό και διαχειριστικό - οικονομικό έλεγχο των αντικειμένων των Οργανισμών Εγγείων Βελτιώσεων (ΓΟΕΒ,ΤΟΕΒ), των Προσωρινών Διοικουσών Επιτροπών (ΠΔΕ) και των Τοπικών Επιτροπών Αρδεύσεων (ΤΕΑ), σύμφωνα με το ν.δ. 3881/1958 και τις κανονιστικές πράξεις που έχουν εκδοθεί κατ’ εξουσιοδότησή του,

  8. για τα θέματα διαχείρισης υδάτινων πόρων σύμφωνα με την εκάστοτε ισχύουσα νομοθεσία,

  9. την αξιοποίηση εγγειοβελτιωτικών έργων με εφαρμογή σωστής άρδευσης και στράγγισης.

 

Το Τμήμα Εγγείων Βελτιώσεων Περιφερειακής Ενότητας Αχαΐας είναι αρμόδιο ιδίως για:

  1. την εφαρμογή των οδηγιών για τη μελέτη του βαθμού εκμηχάνισης κατά κλάδο αγροτικής παραγωγής, το χαρακτηρισμό και το κόστος εργασίας των μηχανημάτων, της εκλογής των κατάλληλων μηχανημάτων, σύμφωνα με το είδος και το μέγεθος των εκμεταλλεύσεων, των ενεργειακών αναγκών των αγροτικών μηχανημάτων, καθώς και τη χρήση εναλλακτικών και ανανεώσιμων πηγών ενέργειας,
  2. την απογραφή, τον τεχνικό έλεγχο, τη χορήγηση αδειών και πινακίδων κυκλοφορίας, την έκδοση δελτίων ταξινόμησης, τον έλεγχο και θεώρηση κυκλοφορούντων γεωργικών μηχανημάτων και τον έλεγχο καταλληλότητας συνεργείων επισκευής γεωργικών μηχανημάτων, τις διάγραφες γεωργικών μηχανήματων,

  3. τη διεξαγωγή εξετάσεων για χορήγηση αδειών οδήγησης και πτυχίων χειριστών γεωργικών μηχανημάτων,

  4. την εξέταση θεμάτων αγροτικού εξηλεκτρισμού για ηλεκτροδότηση αντλητικών συγκροτημάτων, κτηνοτροφικών και θερμοκηπιακών εκμεταλλεύσεων και τη σύνταξη προγραμμάτων έργων αγροτικού εξηλεκτρισμού,

  5. το σχεδιασμό και την εκτέλεση προγραμμάτων δειγματοληψιών και επιτόπιων μετρήσεων σε υδροληψίες για τον έλεγχο της ποιότητας και της ποσότητας υπόγειων και επιφανειακών υδάτων προς άρδευση,

  6. τη μέριμνα για την ορθή, εύρυθμη και βιώσιμη λειτουργία των Οργανισμών Εγγείων Βελτιώσεων (ΓΟΕΒ,ΤΟΕB), σύμφωνα με το ν.δ. 3881/1958 (Α΄ 181) και τις κανονιστικές πράξεις που έχουν εκδοθεί κατ’ εξουσιοδότηση αυτού,

  7. την εποπτεία, ήτοι το διοικητικό και διαχειριστικό - οικονομικό έλεγχο των αντικειμένων των Οργανισμών Εγγείων Βελτιώσεων (ΓΟΕΒ,ΤΟΕΒ), των Προσωρινών Διοικουσών Επιτροπών (ΠΔΕ) και των Τοπικών Επιτροπών Αρδεύσεων (ΤΕΑ), σύμφωνα με το ν.δ. 3881/1958 και τις κανονιστικές πράξεις που έχουν εκδοθεί κατ’ εξουσιοδότησή του,

  8. για τα θέματα διαχείρισης υδάτινων πόρων σύμφωνα με την εκάστοτε ισχύουσα νομοθεσία,

  9. την αξιοποίηση εγγειοβελτιωτικών έργων με εφαρμογή σωστής άρδευσης και στράγγισης.

 

Το Τμήμα Εγγείων Βελτιώσεων Περιφερειακής Ενότητας Ηλείας είναι αρμόδιο ιδίως για:

  1. την εφαρμογή των οδηγιών για τη μελέτη του βαθμού εκμηχάνισης κατά κλάδο αγροτικής παραγωγής, το χαρακτηρισμό και το κόστος εργασίας των μηχανημάτων, της εκλογής των κατάλληλων μηχανημάτων, σύμφωνα με το είδος και το μέγεθος των εκμεταλλεύσεων, των ενεργειακών αναγκών των αγροτικών μηχανημάτων, καθώς και τη χρήση εναλλακτικών και ανανεώσιμων πηγών ενέργειας,
  2. την απογραφή, τον τεχνικό έλεγχο, τη χορήγηση αδειών και πινακίδων κυκλοφορίας, την έκδοση δελτίων ταξινόμησης, τον έλεγχο και θεώρηση κυκλοφορούντων γεωργικών μηχανημάτων και τον έλεγχο καταλληλότητας συνεργείων επισκευής γεωργικών μηχανημάτων, τις διάγραφες γεωργικών μηχανήματων,

  3. τη διεξαγωγή εξετάσεων για χορήγηση αδειών οδήγησης και πτυχίων χειριστών γεωργικών μηχανημάτων,

  4. την εξέταση θεμάτων αγροτικού εξηλεκτρισμού για ηλεκτροδότηση αντλητικών συγκροτημάτων, κτηνοτροφικών και θερμοκηπιακών εκμεταλλεύσεων και τη σύνταξη προγραμμάτων έργων αγροτικού εξηλεκτρισμού,

  5. το σχεδιασμό και την εκτέλεση προγραμμάτων δειγματοληψιών και επιτόπιων μετρήσεων σε υδροληψίες για τον έλεγχο της ποιότητας και της ποσότητας υπόγειων και επιφανειακών υδάτων προς άρδευση,

  6. τη μέριμνα για την ορθή, εύρυθμη και βιώσιμη λειτουργία των Οργανισμών Εγγείων Βελτιώσεων (ΓΟΕΒ,ΤΟΕB), σύμφωνα με το ν.δ. 3881/1958 (Α΄ 181) και τις κανονιστικές πράξεις που έχουν εκδοθεί κατ’ εξουσιοδότηση αυτού,

  7. την εποπτεία, ήτοι το διοικητικό και διαχειριστικό - οικονομικό έλεγχο των αντικειμένων των Οργανισμών Εγγείων Βελτιώσεων (ΓΟΕΒ,ΤΟΕΒ), των Προσωρινών Διοικουσών Επιτροπών (ΠΔΕ) και των Τοπικών Επιτροπών Αρδεύσεων (ΤΕΑ), σύμφωνα με το ν.δ. 3881/1958 και τις κανονιστικές πράξεις που έχουν εκδοθεί κατ’ εξουσιοδότησή του,

  8. για τα θέματα διαχείρισης υδάτινων πόρων σύμφωνα με την εκάστοτε ισχύουσα νομοθεσία,

  9. την αξιοποίηση εγγειοβελτιωτικών έργων με εφαρμογή σωστής άρδευσης και στράγγισης.

 

Το Τμήμα Διοικητικής και Οικονομικής Υποστήριξης είναι αρμόδιο ιδίως για:

  1. την οργάνωση, ταξινόμηση και τήρηση του πρωτοκόλλου καθώς και το φυσικό και ηλεκτρονικό αρχείο της Διεύθυνσης,
  2. τη διεκπεραίωση και διακίνηση της αλληλογραφίας της Διεύθυνσης,

  3. την επικύρωση, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία, αντιγράφων και φωτοαντιγράφων, οποιονδήποτε εγγράφων ή δικαιολογητικών, τα οποία τηρούνται στο αρχείο της Διεύθυνσης,

  4. ζητήματα διοικητικής υποστήριξης της διεύθυνσης και διαχείρισης του προσωπικού της.

  • Αιτήσεις & Λίστες αναμονής ιατρικών ειδικοτήτων

    Οι αιτήσεις για ιατρικές ειδικότητες στην ΠΔΕ γίνονται πλέον μόνο ηλεκτρονικά μέσω της παρακάτω ηλεκτρονικής εφαρμογής (με χρήση κωδικών taxisnet.)

    Από 01-09-2024 οι τοποθετήσεις των ιατρών για άσκηση σε ιατρική ειδικότητα θα γίνονται με Απόφαση του Προέδρου/Διοικητή του Νοσηλευτικού Ιδρύματος, η οποία θα αναρτάται στο ΔΙΑΥΓΕΙΑ, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο Άρθρο 1 της υπ' αριθμ. Γ4δ//Γ.Π.οικ.37686/11-07-2024 Υπουργικής Απόφασης (ΦΕΚ 4576/τ.Β'/06-08-2024).

    Για έναρξη ειδίκευσης τα απαιτούμενα δικαιολογητικά είναι τα οριζόμενα στο Άρθρο 2 της υπ' αριθμ. Γ4δ//Γ.Π.οικ.37686/11-07-2024 Υπουργικής Απόφασης (ΦΕΚ 4576/τ.Β'/06-08-2024) που έχει τεθεί σε ισχύ από την 01/09/2024. Τα απαιτούμενα δικαιολογητικά θα υποβάλλονται ως συνημμένα (σε μορφή pdf) στην αίτηση μέσα από την ηλεκτρονική εφαρμογή. Προσοχή: Η Υπεύθυνη Δήλωση της παρ.ε του Άρθρου 2 της ανωτέρω Υπουργικής Απόφασης είναι απαραίτητo δικαιολογητικό, μπορεί να εκδοθεί μέσα από το www.gov.gr και θα υποβάλλεται σε μορφή pdf μαζί με όλα τα υπόλοιπα δικαιολογητικά της αίτησης 

    Για συνέχιση ειδίκευσης (δηλαδή όταν ο ιατρός για την συγκεκριμένη ειδικότητα που αιτείται έχει ήδη ασκηθεί σε οποιοδήποτε νοσοκομείο της χώρας για κάποιο χρονικό διάστημα) τα απαιτούμενα δικαιολογητικά είναι τα οριζόμενα στο Άρθρο 3 της υπ' αριθμ. Γ4δ//Γ.Π.οικ.37686/11-07-2024 Υπουργικής Απόφασης (ΦΕΚ 4576/τ.Β'/06-08-2024) που έχει τεθεί σε ισχύ από την 01/09/2024. Τα απαιτούμενα δικαιολογητικά θα υποβάλλονται ως συνημμένα (σε μορφή pdf) στην αίτηση μέσα από την ηλεκτρονική εφαρμογή.

     

    Για υποβολή αίτησης ιατρικής ειδικότητας πατήστε ΕΔΩ: eisodos

     

    ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ: Σε περίπτωση κενής θέσης θα διαβιβάζονται στα Νοσηλευτικά Ιδρύματα  προς τοποθέτηση οι αιτήσεις των ιατρών που διαθέτουν πλήρη φάκελο δικαιολογητικών (άδεια άσκησης ιατρικού επαγγέλματος, πτυχίο/πιστοποιητικό πτυχίου ιατρικής, πιστοποιητικό ολοκλήρωσης προκαταρκτικού σταδίου ειδικότητας κ.λ.π.). Σε αντίθετη περίπτωση θα προτείνεται για τοποθέτηση ο επόμενος ιατρός από τη λίστα αναμονής που διαθέτει πλήρη φάκελο δικαιολογητικών (άρθρο 1 της Υ.Α. -ΦΕΚ 4576/τ.Β’/06-08-2024 και υπ’ αριθμ. Γ4δ/Γ.Π.οικ.59808/15-11-2024 εγκύκλιος του Υπουργείου Υγείας).  Οι ιατροί οφείλουν με αποκλειστικά δική τους ευθύνη να υποβάλλουν στην Υπηρεσία μας τυχόν εκκρεμή δικαιολογητικά (επιλέγοντας την 03 -Αίτηση υποβολής συμπληρωματικών δικαιολογητικών της ηλεκτρονικής εφαρμογής της ΠΔΕ) προκειμένου να είναι πλήρης ο φάκελός τους.

     


    ΛΙΣΤΕΣ ΑΝΑΜΟΝΗΣ

    Συγκεντρωτικός Πίνακας ανά ειδικότητα στα Ν.Ι. της Π.Δ.Ε.

    Γ.Π.Ν. Πατρών "Παναγία Η Βοήθεια" (Ρίο)

    Γ.Ν. Πατρών "Ο 'Αγιος Ανδρέας"

    Γ.Ν. Παίδων Πατρών (Καραμανδάνειο)

    Γ.Ν. Ανατολικής Αχαΐας

    Γ.Ν. Αιτωλοακαρνανίας

    Γ.Ν. Ηλείας


     

    ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ (αποστολή αιτήσεων αποκλειστικά μέσω e-mail)

    Μόνο στις ακόλουθες περιπτώσεις:

    1) Για όσους δεν διαθέτουν ΑΦΜ ή/και ΑΜΚΑ και κατά συνέπεια κωδικούς taxisnet. Τα απαιτούμενα δικαιολογητικά είναι κατά περίπτωση:

    • Για έναρξη ειδίκευσης τα απαιτούμενα δικαιολογητικά είναι τα οριζόμενα στο Άρθρο 2 της υπ' αριθμ. Γ4δ//Γ.Π.οικ.37686/11-07-2024 Υπουργικής Απόφασης (ΦΕΚ 4576/τ.Β'/06-08-2024) που έχει τεθεί σε ισχύ από την 01/09/2024. Προσοχή: Η Υπεύθυνη Δήλωση της παρ.ε του Άρθρου 2 της ανωτέρω Υπουργικής Απόφασης είναι απαραίτητo δικαιολογητικό, μπορεί να εκδοθεί μέσα από το www.gov.gr και θα υποβάλλεται σε μορφή pdf μαζί με όλα τα υπόλοιπα δικαιολογητικά της αίτησης.
    • Για συνέχιση ειδίκευσης (δηλαδή όταν ο ιατρός για την συγκεκριμένη ειδικότητα που αιτείται έχει ήδη ασκηθεί σε οποιοδήποτε νοσοκομείο της χώρας για κάποιο χρονικό διάστημα) τα απαιτούμενα δικαιολογητικά είναι τα οριζόμενα στο Άρθρο 3 της υπ' αριθμ. Γ4δ//Γ.Π.οικ.37686/11-07-2024 Υπουργικής Απόφασης (ΦΕΚ 4576/τ.Β'/06-08-2024) που έχει τεθεί σε ισχύ από την 01/09/2024.


    2) Για αιτήσεις υπεράριθμων ιατρών (για λόγους υγείας και για αθλητές πτυχιούχους ιατρικής σχολής) θα υποβάλλονται μαζί με την αίτηση και τα δικαιολογητικά που αναφέρονται στο Άρθρο 5  της υπ' αριθμ. Γ4δ//Γ.Π.οικ.37686/11-07-2024 Υπουργικής Απόφασης (ΦΕΚ 4576/τ.Β'/06-08-2024) εκτός από τα απαιτούμενα δικαιολογητικά για έναρξη/συνέχιση ειδίκευσης όπως αναφέρονται στα άρθρα 2 και 3 της ίδιας Υ.Α.


    Για την υποβολή της αίτησης μέσω e-mail σε κάθε περίπτωση: Συμπληρώνετε τις παρακάτω φόρμες (αίτηση και υπεύθυνη δήλωση), τις υπογράφετε, τις σκανάρετε σε μορφή pdf και τις αποστέλλετε μαζί με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά (όπως αναφέρονται παραπάνω) στο email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. της Δ/νσης Δημόσιας Υγείας ΠΔΕ.

     

    Αίτηση για ειδικότητα

    Υπεύθυνη δήλωση ειδικότητας

     


Ο παρών ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την πλοήγησή σας σε αυτόν. Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπο αποδέχεστε την αποθήκευση των cookies στη συσκευή σας. Λεπτομέρειες για την Πολιτική Ιδιωτικότητας στο σύνδεσμο privacy policy.

Αποδέχομαι τα cookies από αυτόν τον ιστότοπο.